
svůj život
Poznejte, jací
jsme...
Maskoti, logo, TV spoty - jak jsme se vyvíjeli?
Změňte bydlení
Naši nejnovější kampaň se zamilovaným párem, který se ne a ne vejít do malého bytu, a rodinou, která by se ráda přestěhovala do lepšího bydlení za městem, jsme spustili v roce 2017. Podívejte se na jejich příběhy a zavzpomínejte, jaké byly vaše začátky.

Láďa
Fuška
To byla ale fuška! Řeč je o kampani s nešikovným, avšak originálním kutilem. Potřebujete návody, jak si doma něco zaručeně levně vyrobit? Připomeňte si sérii těchto spotů z roku 2014.

Zvídavá miminka
V roce 2010 byl v RSTS baby boom! Televizní obrazovky totiž zaplavila naše kampaň s miminky. Asi každý by chtěl vědět, nad čím tak při bezstarostném dudlání děti přemýšlí. My vám to teď odhalíme. A stavebko v tom hraje důležitou roli.

Naši maskoti

Bob a Bobek
Legendární postavičky z pohádkového seriálu byly našimi maskoty v roce 1994, kdy se objevovaly v tehdejší reklamní kampani. Práva na králíky v klobouku však byla vysoká, a tak jsme se s nimi časem museli rozloučit.

Standa
Plastelínová figurka Standy nás provázela od roku 1998. Náš specialista na moderní bydlení se objevoval ve všech reklamních spotech a v dalších marketingových materiálech. Doba je však neúprosná, a tak po 14 letech musel ustoupit novému animovanému maskotovi.

Felix
S Felixem jste se seznámili v roce 2012. Od té doby se s ním potkáváte na pobočkách, plakátech, webu, sociálních sítích, v reklamních spotech… Bude s námi tak dlouho jako jeho plastelínový předchůdce? To ukáže čas.
Proměnlivé logo

1993
Tohle je naše vůbec první logo. Stejně jako název odkazuje na oba zakladatele spořitelny (Agrobanka Praha a Raiffeisen Bausparkasse GmbH Vídeň). Domeček symbolizuje smysl stavebního spoření.

1994
O rok později dochází k první modernizaci loga. Stříška je zakomponována přímo do loga a to dostává větší dynamiku.

1995
Komunikační styl nově symbolizuje klíč k bydlení.

1996
Nový symbol klíče se dostává přímo do loga.

1998
Dostali jsme nové jméno, specialistu a také úplně nové logo. Domeček v logu má spořitelnu více odlišovat od Raiffeisen banky.

2000
Už nejsme jen specialisté na stavební spoření, ale specialisté na bydlení.

2007
Do sloganu se dostává přívlastek moderní.

2012
S příchodem nového maskota jsme upravili také naše logo. Tuhle verzi stále používáme.
Naše
tiskoviny















