Na našem webu používáme cookies. Souhlas se zpracováním cookies třetích stran, které umožňují lepší poskytování služeb, analýzu návštěvnosti nebo reklamní cílení,
udělujete nastavením webového prohlížeče.
Více o souborech cookies.
Nový ředitel odboru klientského servisu
Raiffeisen stavební spořitelna jmenovala k 1. dubnu 2005 Ing. Pavla Fischera ředitelem odboru klientského servisu.
Pavel Fischer (*1967) vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze obor Hospodářská politika, mezinárodní finance a bankovnictví. Od roku 1994 pracoval pro Českomoravskou stavební spořitelnu. Z referentské pozice v oddělení odbytu se postupně vypracoval na vedoucího oddělení řízení rizik a později vedoucího oddělení externího výkaznictví.
Ve funkci ředitele klientského servisu v Raiffeisen stavební spořitelně se Pavel Fischer bude věnovat především zdokonalení úvěrového procesu a zlepšení kvality sl dodužeb v této oblasti.
Rád cestuje, ze sportovních aktivit dává přednost cyklistice, turistice a lyžování.