Raiffeisen stavební spořitelna vyráží na roadshow, v kamionu veze trendy bydlení

PRAHA, 25. dubna 2016 – Designovou inspiraci, chytré technologie i nejnovější úsporná a ekologická řešení do domácnosti představí Raiffeisen stavební spořitelna během roadshow „Vezeme vám lepší bydlení“. Trendy moderního bydlení ukáže ve speciálním kamionu, s nímž během sedmi týdnů projede dvacítku měst České republiky. Akce startuje 26. dubna v Trutnově.

Unikátně vybavený kamion RSTS přiveze lidem do regionů ukázku ideálně zařízené kuchyně, koupelny i obývacího pokoje. Nebudou chybět ani nejnovější designové proudy, technologie pro úspornější, ekologičtější a inteligentní domácnost. Lidé se na náměstích
a před obchodními domy seznámí také s filozofií Feng Shui, podle které interiér kamionu navrhla architekta Tania Morrison.

„V době, kdy se celá řada aktivit odehrává převážně online, se chceme potkat s lidmi v regionech pro změnu osobně. Ve spolupráci s našimi partnery jim uceleně představíme aktuální trendy v bydlení, pomůžeme se v nich zorientovat a zároveň jim připravíme zábavný rodinný program,“ vysvětluje Lukáš Kopecký, šéf marketingu Raiffeisen stavební spořitelny a dodává: „Kromě inspirace a praktických tipů na vybavení domácnosti samozřejmě zájemcům poradíme i s možnostmi financování rekonstrukcí, ať už s našimi úvěry nebo aktuálně běžícími dotačními programy.“

Roadshow startuje 26. dubna v Trutnově, následně během dvoudenních zastávek navštíví dvacet českých i moravských měst a zakončena bude 10. června v Příbrami. Pro návštěvníky je připraven bohatý doprovodný program včetně velké soutěže
o rekonstrukce za 300 tisíc korun od společností Siko a Oresi, nebo soutěže pro děti
o nejlepší návrh ekologického domu.

Partnery akce jsou společnosti Siko, Oresi, Kika, Isover, Viessman, Czech Deco Team, Haidy, LG, Lenovo, Ledko, Smartherbs, Barkotex a Centrum pasivního domu.

Roadshow podpoří komunikace v síti rádiových stanic Blaník a Hitrádia, inzerce v regionálních titulech, online reklama, komunikace na Facebooku, na serverech TN.cz, Living.cz a ve vlastní obchodní síti. Akci produkčně zajišťuje agentura Saatchi & Saatchi, mediální podporu na místě regionální stanice skupiny Media Bohemia. Autorem kreativního návrhu je Scandal Media Group, o nákup médií se postarala ZenithOptimedia a o PR podporu AMI Communications. K akci vznikla speciální microsite www.rsts.cz/roadshow z dílny Giant Interactive.

 

O Raiffeisen stavební spořitelně

Raiffeisen stavební spořitelna poskytuje v České republice stavební spoření a výhodné úvěry na rekonstrukce, modernizace i pořízení bydlení. Na český trh vstoupila v roce 1993 jako první stavební spořitelna, ještě pod jménem AR stavební spořitelna a.s. Je součástí Raiffeisen, největší soukromé finanční skupiny působící na rakouském trhu, jejíž tradice sahá až do roku 1862.

Provozuje širokou síť poradenských míst na území celé České republiky a je spolehlivým partnerem pro řešení nejen bytových potřeb. Její finanční poradci klientům poskytují komplexní finanční poradenství v otázkách bydlení, zajištění života, majetku, rodiny i zabezpečení na stáří.

Kontakt:

Jitka Jechová, PR manažerka a tisková mluvčí, 602 375 909, jjechova@rsts.cz
 

Zpět na Pro média

Naleznete zde kompletní výpis tiskových zpráv, loga ke stažení a kontakt pro novináře

Zpět