Zlatý středník 2005
Ve čtvrtém ročníku prestižní soutěže Zlatý středník 2005 o nejlepší tištěnou firemní publikaci/ prezentaci získal časopis Svět Bydlení Raiffeisen stavební spořitelny Certifikát profesionální úrovně 2005-Rated v kategorii Nejlepší B2C časopis.
Soutěž hodnotí a oceňuje firemní tištěná periodika a neperiodika určená k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobku či služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Celkově se soutěže zúčastnilo 152 publikací, z toho 27 soutěžilo přímo v kategorii Nejlepší B2C časopis.
Vyhlašovatelem soutěže je PR klub. Soutěž je podporována: APRA (Asociací Public Relations Agentur), Českou marketingovou společností, Marketingovým klubem ČR, časopisem Strategie, Asociací poskytovatelů internetových řešení a společností Computer Press.