Kdo může o posun splátek a vkladů požádat?
Všichni klienti ekonomicky postižení pandemií COVID-19, kteří mají uzavřenu úvěrovou smlouvu do 31. 3. 2020 včetně a k datu podání žádosti o posun nemají na splátkách a vkladech žádný nedoplatek.
koronavirus
možnost odkladu splátek
Všichni klienti ekonomicky postižení pandemií COVID-19, kteří mají uzavřenu úvěrovou smlouvu do 31. 3. 2020 včetně a k datu podání žádosti o posun nemají na splátkách a vkladech žádný nedoplatek.
Klient musí žádost o posun doložit příslušnými dokumenty (např. kopie potvrzení z Úřadu práce, kopie potvrzení o pracovní neschopnosti, vyjádření zaměstnavatele, že došlo k uzavření nebo omezení provozovny a není vyplácena mzda, případně další související doklady a informace), klient OSVČ uvede v žádosti své IČO.
Pokud budou již splátka a vklad zaplaceny za měsíc, ve kterém nám byla žádost o posun doručena, nebo nám bude žádost o posun doručena po 20. kalendářním dni, bude účinnost posunu nastavena od následujícího měsíce. Pokud nebudou po doručení žádosti o posun splátka a vklad zaplaceny a žádost o posun nám bude doručena do 20. kalendářního dne včetně, bude účinnost posunu stanovena již od měsíce podání žádosti.
V případě dotazu na odklad splátek u právnických osob volejte 271 035 204.
Vyplněním online formuláře a přiložením příslušných dokumentů nebo vyplněním, vytištěním a podepsáním jednoduchého formuláře a zasláním tohoto formuláře včetně příslušných dokumentů do RSTS.
Klient má možnost podepsanou žádost včetně příslušných dokumentů naskenovat a zaslat ze svého registrovaného e-mailu na rsts@rsts.cz nebo datovou zprávou do datové schránky RSTS Id f6qr5pb. Další možností je zaslání žádosti z jiného než registrovaného e-mailu doplněného o sken dokladu totožnosti, který obsahuje souhlas klienta s pořízením fotokopie tohoto dokladu. Pokud nemá klient možnost zaslat žádost elektronicky, může pro ověření podpisu navštívit naše poradenské místo nebo si nechat podpis ověřit úředně, a žádost zaslat do sídla RSTS poštou.
RSTS klientovi písemně potvrdí, zda byla žádost o posun splátek a vkladů akceptována.
1. Zasláním e-mailu na rsts@rsts.cz
2. Zasláním poštou nebo osobním doručením do sídla RSTS
3. Zasláním datovou zprávou do datové schránky RSTS.
RSTS klientovi písemně potvrdí přijetí Oznámení klienta, odeslání písemného potvrzení bude provedeno způsobem shodným s doručením Oznámení klienta.
Nebo pro bližší informace zavolejte 800 11 22 11
Na našem webu používáme cookies. Souhlas se zpracováním cookies třetích stran, které umožňují lepší poskytování služeb, analýzu návštěvnosti nebo reklamní cílení,
udělujete nastavením webového prohlížeče.
Více o souborech cookies.